Furkan Vakfı kadınları medya önüne sürdü

 Alparslan Kuytul’a son yapılanlar doğrudur veya yanlıştır bu tartışılır ancak bizim dikkat çekmek istediğimiz nokta farklı.

   Daha hiçbir ilmi birikimi yokken vakıf kurup sonradan etiket yapmak için Ezher’e giden Alparslan Kuytul bildiğiniz gibi son dönemlerdeki çıkışlarıyla gündeme geliyordu.

   Normalde “tağutçuluk” oynayan Kuytul Türk Bayrağına karşıyken, darbe teşebbüsü sonrasında üzerine gelen ithamlardan kurtulmak için Türk Bayrağı önünde açıklama yapmıştı. (Mustafa İslamoğlu’nun bir kereliğine mitinge katılıp poz vermesi gibi)

   Daha evvelden bir konferansı iptal edilen Kuytul konferansının iptal edilmesinden sonra ise muhalefet parti lideri gibi siyasi açıklamalar yaparak devamlı surette hükumet aleyhine propaganda yapmaya hatta herşeye muhalefet ettiği için komik durumlara düştüğü olmuştu.

   Yani aslında hükumet aleyhtarı değildi. Konferansı engellenince yani vakıf faaliyetleri zarar görünce ateşli bir muhalif oluverdi. Tapılan ağacı, gelmeyen altınlar için yıkmaya giden adam gibi hükumeti Allah için değil nefsi ve vakfı için eleştirmeye başladı.

   Bunları neden söylüyoruz?

   Bu insan hiçbir ilmi icazet ve bağlı olduğu bir görüş bulunmadan vakıf kuruyor. Sonra etiket olsun diye Ezher’e gidiyor. (Bunu o dönemde Ezher’e giden birçok kişi biliyor) Türkiye’de geniş bir alanda faaliyet göstermeye başlıyor. Her ilde yapılanıyor. Devasa reklamlarla ilanlar asılıyor, her yerde konferanslar yapılıyor. Bir salon konferansı iptal edildi diye ağlayıp zırlamaya, ateş püskürmeye başlıyor. Ver yansın ediyor.

   Şimdi de son tutuklama ve kayyım atanmasından sonra kadınları medya önüne sürdüler. Canlı yayın yapıp kadınları konuşturuyorlar.

   Bakınız, zora düşünce kadınları kamera karşısına oturtup konuşturuyorlar.

   Ne oldu? İslam mı değişti bir anda?

   İşte asıl önemli nokta burası.

   Temeli olmayan, köksüz, ideolojilere dayanan, Resulüllah’ın “vârislerim” diye buyurduğu sağlam bir rehbere/öndere sahip olmayan sonradan ortaya çıkan her yol “Koyu İslamcı” “aşırı dinci” “şeriatcı”(!) da olsa sonu hüsran oluyor. En ufak bir sarsıntıda veya tam aksi aşırı rahatlıkta zafiyetler ortaya çıkıyor ve tavizler veriliyor.

   En acısı da “bizim hocamız yapıyorsa helaldir, caizdir” anlayışı hakim olduğu için diğer cemaat üyeleri de caiz görüyor ve hatta beğeniyorlar.

   Şimdi içlerinden hiç kimse “ulan hoca dedik, peşinden gittik, karıları çıkardılar bütün milletin karşısına konuşturuyorlar, yazıklar olsun yanılmışız” demeyecek. Kimse itiraz etmeyecek, sorgulamayacak.

   İşte bu sebeple diyoruz ki, peşinden gittiğiniz kişi öyle bir kimse olsun ki ne Ehli Sünnetten ve ne de şeriattan taviz versin. Ona uymak Kur’an’a ve Resulüllah’a uymak olsun. Hem ilmî hem manevi icazete sahip olsun. Yolu Resulüllah’a dayansın.

   Yoksa dünya ve ahiretinizi “inşa” edeyim derken “mahv”edersiniz. Doğru yoldayım zannedersiniz de haberiniz olmaz…

www.ihvanlar.net

7 Yorum

  1. Birbirlerinden kaçarlar elaleme video atarlar. Sahte takva müslümanları

  2. Bid’at ehliye arkadaşlık yapmak caiz değildir. İmam-ı Rabbani hazretleri buyuruyor ki:
    İyi biliniz ki, bid’at ehli ile konuşmak, kâfirle arkadaşlık etmekten, kat kat daha fenadır. Bid’at ehlinden yılandan, canavardan kaçar gibi kaçmak gerekir.Onlardan kaçın! Sizi dalalete, fitneye düşürmesinler.) [Müslim]

    (Hasta olurlarsa, ziyaretlerine gitmeyin!) [Ebu Davud]

    (Karşılaşınca, onlara selam vermeyin!) [İbni Mace]

    (Onlarla birlikte bulunmayın, birlikte yiyip içmeyin!) [Ukayli]

    (Onların cenazelerine gitmeyin, onlarla birlikte namaz kılmayın!) [İbni Hibban]

    (Onlar benden, ben de onlardan değilim. Onlarla cihad, kâfirlerle cihad gibidir.) [Deylemi]

    (Bir bid’at ehli öldüğünde İslam’da bir fetih vuku bulmuş gibi olur.) [Hatib]

    (Bir bid’at çıkaran, ölmeden önce mutlaka onun kötülüğüne maruz kalır.) [Taberani]

    (Bid’at ehlinden ilim öğrenmeye çalışmak, kıyamet alametlerindendir.) [Taberani]

    (Bid’at ehline şeytan çok ibadet yaptırır, onu çok ağlatır.) [Mektubat-ı Masumiyye]

    (Bid’at ehline sert davran! Allahü teâlâ, onlara düşmandır.) [İbni Asakir]

    Bu eleman da ehli bidatin ferdlerindendir hemde daniskası

  3. ihvanlar biraz abartmis gibi geldi bana, tamam haber yapalim da cumhuriyetin veya hurriyet haberi gibi abartmaya da gerek yok, bu elwman tmm muhalefetti vs ama bence ağır yüklendiler, boyle olaylara gerek yoktu. bir adam hemen düştü diye hemen de vurmaya gerek yok. muhalifse muhalif benim gordugum musluman bir adam ve fikirleri hiç de çöp degil. kendince mantikli elestiri yapiyor. ne o oyle adnan oktarin yayiniymis gibi “kadinlari da ekrana sürdü” falan. bir de buzlamalar vs. hiç hoş olmamış bu haber.

    ADMİN: Yorumunuz haberi farklı kanala çekiyor. Olaylara sadece siyasi boyuttan bakmanın zararı bu olsa gerek. Bizim için muhalif olup olmamasına lüzum yok. Muhalif olmadan önce de kendisine eleştirimiz vardır. Size göre iyi Müslüman olabilir. Bakış açınıza bağlı. Adnan oktar da birilerine göre çok iyi Müslüman.

  4. Can, kendini kına.
    o vakıf bir beladır, ibni teymiyyecidir, elebaşları da maturudi-eşari arasına bir de selefi adında vehhabiliği eklemiştir. ne olduğu meydana çıkmıştır.

  5. İhvanları kınıyorum. Abdullah Hoca efendi olması gerektiği gibi yani bir Osmanlı imamı siyaseti yapıyor. Harama karşı, devletin zulümlerine karşı mazlumun sesi oldu. Tam bir ehli-sünnet ve konuşmaları muhteşem ve haktır. Bu devlet bu güne kadar hani haramı yasakladı, İncirlik yüzünden milyonlar katledildi ve hala katlediliyor.

  6. ŞAMİL ÇEÇEN DAĞLI

    Madem o kadar siyaset ve politika konuşmak istiyor. ..ne ayet ne hadis 3 saat konuşuyor ak parti yukarı ak parti aşağı yok zulüm partisi yok bilmem ne madem o kadar heveslisin siyasi konuşmaya parti kur bana fıkıh anlat ilmihal anlat hadis sünnet söyle ayet tefsir et bana ne diye Erdoğanı anlatıyorsun. ..

  7. Bilboardlar bunların reklamlarıyla dolu oluyodu. Sponsorları iyi para aktarıyo demek ki

Zaman aşımına uğramış

ihvanlar.net EHLİ SÜNNET MÜDAFAA HATTI © 2015 YASAL UYARI: Sitemizde bulunan www.ihvanlar.net imzalı yazılardan alıntı yapılması halinde sitemiz kaynak belirtilmelidir.